Random fakta om mig

*Jag har blivit slagen av en flata eftersom jag hade Justin Bieber skrivet på min arm
* Jag använder min pojkväns tröjor minst lika mycket som han gör
* Jag skriver typ ett inlägg varje dag... Meen publicerar det aldrig eftersom det blir för konstigt 
* Jag är LAT oh då menar jag verkligen jättelat!
* Jag följer typ 4 skvallerbloggar som bara skriver om andra bloggare, sad... (svenskabloggare,falsksanning, skvallerbloggen och hotgossips)
* Jag läste hela psykologiboken innan kursen ens hade börjat och nu efter tre veckor kanske så har jag typ bestämt mig för att detta är den enda psykursen jag kommer läsa, så länge varade det intresset
*Jag övervägde serriöst att gå med i skolans jämställdhetsgrupp, men insåg att jag n og är alldeles för fördomsfull 
* Jag pratar alldeles för myket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0